سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از استقرار ۵۲ موکب استان در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

 تراب محمدی در شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی گزارشی از خدمات ارائه شده توسط ستاد اربعین استان به زائران اربعین ارائه کرد و گفت: ۵۲ موکب استان در مسیر پیاده روی اربعین برای خدمات رسانی به زائران مستقر شده اند.

وی گفت: مرز تمرچین طبق سال گذشته با تمام امکانات برای تردد زائران آماده شده است و ۲هزار و ۵۰۰ مینی بوس زائران را از مرز تمرچین به اربیل و کربلا انتقال خوهند داد و طبی قراردادی که بسته شده در بازگشت هم همین مینی بوس‌ها زائران را از کربلا به مرز تمرچین انتقال خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:اجتماع عظیم پیاده روی اربعین رویدادی بسیار مهم است و ستاد اربعین استان برای جابجایی زائران و اسکان و خدمات دهی به آنان در این سفر معنوی باید تمام تلاش خود را بکند تا این سفر به بهترین شکل انجام شود.

وی گفت: علاوه بر این باید شورایی هم در استان تشکیل شود تا مراسم اربعین برای کسانی که از جاماندگان این سفر معنوی هستند در تبریز و استان برگزار شود.

گفتنی است در این نشست اعضای شورا در مورد دستورات جلسه از جمله نامگذاری روزی برای تبریز و برگزاری مراسم اربعین در استان نظرات خود را اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.