سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فراموش نشدنی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند.

تراب محمدی در دیدار از جانبازان آسایشگاه فجر تبریز افزود: وقتی از ایثار سخن میگوییم، کسی بالاتر از جانبازان و پزشکان در ذهن متصور نمی‌شود.

وی گفت: زمانی که استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی اقدام و پس از آن جنگ تحمیلی را آغاز کرد تا به زعم خود انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و سلطه خود را ادامه دهد، هدفش این بود که ایران را همچون برخی کشورها، مستعمره خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: آنان متوجه نبودند در ایران شیرمردان و شیرزنانی وجود دارند که اجازه نمی‌دهند انقلابشان از بین برود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی خطاب به حاضران گفت: در چنین اوضاع و احوالی شما بزرگواران با شجاعت تمام هشت سال در برابر متجاوزان ایستادگی کردید و اجازه تعدی به خاک کشور عزیزمان را ندادید.

محمدی امنیت را مولفه مهم بالندگی جامعه دانست و ادامه داد: اهمیت این مهم زمانی درک میشود که جایت داعش را درکشور‌های اسلامی تداعی کنیم.

وی گفت: امنیت ایران مثال زدنی است و پشتوانه آن همین جانبازان و ایثارگرانی هستند که با تمام وجود در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

وی افزود: اقتدار امروز کشور در سایه ایثارگران و شهدایی است که سال‌ها از خانواده‌های خود دور ماندند تا امنیت کشور را تامین نمایند.

محمدی با بیان اینکه همه ما مدیون زحمات ایثارگران و جانبازان هستیم گفت: در کنار این پزشکان نیز ایثارگرانه احساس وظیفه می‌کنند تا دین خود را با رسیدگی و مداوای جانبازان و ایثارگران ادا کنند.
 
وی گفت: زمانی ایثارگران احساس وظیفه کرده و از امنیت کشور دفاع کردند و امروز نیز پزشکان ایثارگرانه در کنار آنها قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.