مدیر جهاد کشاورزی بناب از قلع و قمع ویلای ۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

سائلی از اجرای یک مورد عملیات ساخت و ساز غیرمجاز مربوط به تبصره ۳ ماده ۱۰ قانون صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی خبر داد.

وی با هشدار درباره ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی گفت: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری و از بین رفتن اراضی مستعد کشاورزی جهاد کشاورزی با هیچ کس تعارف نداشته و مصمم به اجرای قانون در این زمینه خواهد بود.

وی در خصوص اجرای این قانون به ساخت و ساز غیر مجاز یک ویلا با ارزش ۷۰ میلیارد ریال به مساحت ۵۰۰ متر مربع اشاره کرد و افزود: این قلع و قمع در اقدامی قاطع از سوی دادستان عمومی و انقلاب بناب، مدیریت امور اراضی سازمان، اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بناب و با همکاری و حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی و رئیس اداره امور حقوقی سازمان و با همکاری نیروی انتظامی، اداره راهداری، ادارات خدمات رسان و با استفاده از تجهیزات ویژه انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر صیانت از اراضی باغی و کشاورزی افزود: کشاورزان و بهره برداران باید قبل از هرگونه تغییر کاربری ضمن مراجعه به جهاد کشاورزی مطابق قانون اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار