معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شایعه ثبت نام از ایثارگران برای دریافت غرامت جنگ تحمیلی را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ایزدی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شایعات بی‌اساس در مورد ثبت نام از ایثارگران برای دریافت غرامت جنگ تحمیلی را تکذیب کرد و گفت: شایعه ای که در فضای مجازی پخش شده، با برنامه‌ریزی برخی افراد مغرض صورت گرفته و تکذیب می‌شود. جامعه ایثارگری بدانند هر گونه تکمیل فرم یا جمع‌آوری اطلاعات در این رابطه کذب است و ایثارگران به خبر‌های غیر موثق در این خصوص توجه نکنند.
وی تصریح کرد: اقداماتی در خصوص دریافت غرامت جنگ تحمیلی صورت گرفته است. بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتقاد دارد مطابق مقررات و اصول پذیرفته شده بین‌المللی غرامت جنگ تحمیلی علیه ملت ایران باید پرداخت شود.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع در مجامع بین‌المللی است و مرجع اعلام نظر در این باره نیز مبادی رسمی و این وزارتخانه هستند و بدیهی است در صورت پیشرفت در این پرونده اطلاع‌رسانی لازم در این باره صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید

چه کسانی می‌توانند کارت ایثارگری بگیرند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.