معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا از برپایی موکب‌های صلواتی در ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز پیش از بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.

سرهنگ حیدرپناه هدف از برپایی موکب‌های صلواتی را بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کربلا، فضاسازی اربعین حسینی و خدمت رسانی به مردم تبریز عنوان کرد و گفت: این موکب‌ها از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۸ به همت ۳۰ خادم حسینی (ع) ارائه خدمات خواهند کرد.

وی اضافه کرد: فضای اطراف موکب‌ها با مناسبت‌های مذهبی ایام فضاسازی خواهد شد که شامل پیام‌های مذهبی و تاکید بر حفظ شعائر اسلامی است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت شهید جوادی ادامه داد: شهرداری منطقه ۲، هیئت‌های چوگان و موتورسواری و معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا در برپایی و خدمت رسانی این موکب‌ها مشارکت دارند و از دیگر برنامه‌های این روز در این مسیر برپایی موکب خدمات پزشکی و بهداشتی است که با حضور کادر درمان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

سرهنگ حیدرپناه گفت: همچنین تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم پس از چاپ با عنوان رفیق شهیدم در دست هر تماشاگر به نیابت از یک شهید در این مکان ورزشی خواهد بود و در بین دو نیمه یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) دقایقی در رثای شهدای کربلا به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

 بازی بین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور روز پنجشنبه یکم شهریور از ساعت ۱۹.۴۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.