فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای احشام، منزل و موتورسیکلت و کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار "یحیی الهی"  اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام و منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ضمن شناسایی باند سارقان در یک عملیات غافلگیرانه ۵ سارق و ۲ مالخر را دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها ۶ راس گوسفند و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهمان به ۳۶ فقره سرقت احشام، ۲ فقر سرقت منزل و یک فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف کردند.

 سردار "الهی" با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند، اظهار داشت:: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از دامداران و منزل با ضریب پایین امنیتی بوده لذا هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم. 

برچسب ها: انتظامی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.