فرمانده انتظامی لرستان:

مردم سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: باید با برنامه ریزی‌های دقیق به گونه‌ای عمل کنیم که رعایت حقوق شهروندی و رسیدگی به مشکلات مردم اولویت ماموریت‌های انتظامی باشد.

سردار"یحیی الهی" در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی که با حضور مسئولان انتظامی در شهرستان الیگودرز برگزارشد، ضمن گرامیداشت ۱۵ خرداد و بزرگداشت یاد و خاطره شهداء و امام شهداء، با تاکید برتکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم در اسرع وقت، بیان داشت: پلیس اسلامی باید نسبت به رعایت حقوق شهروندی مقید باشد، چرا که بی توجهی به این امر باعث کاهش سرمایه اجتماعی فراجا خواهد شد.

 وی افزود: مردم سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند و صیانت و سلامت کارکنان در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمانی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

فرمانده انتظامی استان گفت: هرچقدر کیفیت عملکرد پلیس در جهت منافع عامه باشد، به همان میزان مقبولیت آن دوچندان خواهد شد و سعی ما برآن است که بیش از پیش بر میزان این رضایتمندی با ارائه خدمات صادقانه و مضاعف بیافزاییم.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: جلب اعتماد مردم و رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های اصلی و مهمترین دغدغه پلیس است که برای تحقق آن باید هوشمندانه عمل کرد.

 سردار الهی با اشاره به اینکه تلاش برای خدمت به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: پلیس اساس کار خود را بر پایه مردم داری و حفظ حقوق شهروندی گذاشته و با رویکرد اجتماعی و فرهنگ سازی در جهت ارتقای امنیت و کاهش جرایم تلاش خواهد کرد و با خلوص نیت در این مسیر گام برخواهد داشت.

 این مقام انتظامی لرستان افزود: مسئولان انتظامی باید با همه سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در جهت رفاه، احساس امنیت و آرامش شهروندان تعامل تنگاتنگ و نزدیک داشته باشند تا آنان بتوانند در سایه این تعاملات با خادمان خود در خصوص ارتقاء امنیت و رفاه جامعه مشارکت کنند.

 فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم و به این خدمت هم افتخار می‌کنیم بیان داشت: پلیس بیش از بسیاری از دستگاه‌ها در شئون مختلف زندگی مردم دخیل است و باید خدمت‌گذاری خود را به این مردم عزیز و وفادار نشان دهیم.

 سردارالهی در خصوص امانتداری، عدم مراوده با افراد مجرم و خلافکار، سعه صدر و رفتار مناسب با ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی مطالبی را عنوان و بر تلاش جهادی و مضاعف کارکنان در ارائه خدمات انتظامی و رعایت حقوق شهروندی و احترام مراجعه کنندگان به کلانتری، پاسگاه و دیگر یگان‌های انتظامی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران انتظامی الیگودرز که در موقعیت و شرایط حساس مختلف شجاعانه و دلسوزانه حضور فعال دارند، خاطر نشان کرد: در هیچ شرایطی نمی‌توانیم نسبت به تامین نظم و امنیت بی تفاوت باشیم و باید تمام توان و تلاش خود را بکار گیریم تا امنیت و آرامش عمومی اعم از انتظامی، ترافیکی و اجتماعی در جامعه ساری و جاری باشد تا مردم بتوانند با آسودگی خاطر و فراق بال به امورات زندگی، کاری و اقتصادی خود بپردازند.

سردار الهی در پایان دستورات و توصیه‌های لازم در جهت خدمت گذاری هرچه بهتر به مردم و کسب رضایت خداوند متعال صادر نموده و سپس نسبت به امحاء بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر کشف شده با حضور امام جمعه شهرستان الیگودرز اقدام نموده و در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت غلامحسین توکلی از شهدای فراجا شهرستان الیگودرز یاد و نام ایشان را گرامی و با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 

برچسب ها: انتظامی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.