مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هفت دستگاه تانکر آبرسان برای تامین آب موکب‌های لرستان در مرز مهران مستقر شده اند.

 یاسر اکبریان روز سه شنبه در جلسه مدیران صنعت آب و برق لرستان در سالن جلسات آبفا اظهار کرد: همچنین ۲ تیم امدادی و اتفاقات در مرز مهران مستقر و تمامی تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق زائران اربعین در استان و مرز‌ها فراهم شده است.

 

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای هم علاوه بر ارسال آب‌های بسته بندی، گروهی از همکاران را برای ارائه خدمات به مرز اعزام کرده، همچنین شرکت توزیع برق، یک گروه خط گرم، یک اکیپ شامل معابر و دستگاه بالابر، ۲ دستگاه دیزل و سه دستگاه ترانس برق در مرز مستقر کرده و روشنایی مسیر زوار نیز فراهم شده است.

 

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان افزود: خوشبختانه صنعت آب و برق استان در اربعین امسال خدمات مناسبی را برنامه ریزی کرده به طوریکه هم در داخل استان و هم در مرز‌های تعیین شده، تیم‌های امدادی و تجهیزات لازم مستقر شده است.

 

اکبریان با اشاره به ارسال ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی برای تامین آب زائران اربعین تاکید کرد: شرکت آبفا علاوه بر تامین آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب موکب‌های سطح استان بخصوص در مسیر زوار اربعین، در بخش فرهنگی نیز علاوه بر حضور ائمه جماعت صنعت آب و برق در مرز‌های تعیین شده، مراسم ویژه در داخل شرکت‌ها را نیز در دستور کار قرار داده است.

برچسب ها: اربعین ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
آخرین اخبار