مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

 جلال شیخ پور در همایش تجلیل از خیران قرض نیکو گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال در سرفصل‌های مختلف ایجاد اشتغال با اولویت زنان سرپرست خانواده، پرداخت تسهیلات درمانی برای رفع مشکلات و پرداخت هزینه‌های تحصیلی به مددجویان کمیته امداد استان اعطا شده است.

 

او ادامه داد: همچنین با هدف تهیه مسکن مددجویان در سرفصل‌های ساخت مسکن و تعمیرات و ودیعه مسکن گره گشایی قابل توجهی انجام شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از خیران خواست با مشارکت در امر قرض ماندگار امکان رفع مشکلات مددجویان را محقق کنند.

 

شیخ پور با بیان اینکه طرح قرض ماندگار در استان امسال در مقایسه با سال قبل ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، افزود: امسال در بخش اشتغال ۱۵ میلیارد ریال برای ایجاد حدود هشت هزار فرصت شغلی مددجویان در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت لرستان نیز گفت: سال گذشته در صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت ۵۲ فقره به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال منعقد شد و ۲۹۰ نفر از افراد زیر پوشش وام قرض الحسنه دریافت کردند.

 

حسنوند تأکیدکرد: هدف از صندوق امداد ولایت، اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه و سپردن خیر است.

 

در این مراسم از تعدای از خیران که در امر قرض نیکو مشارکت داشتند نیز تجلیل شد.

برچسب ها: تسهیلات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.