مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین سالانه از محورهای ارتباطی استان تردد می کنند بنابراین ایجاد زیرساخت های ترافیکی برای ارائه خدمات به این تعداد ضروری است.

عارف امرایی گفت: سال گذشته در طرح اربعین، ۴۰۰ هزار خودرو از جاده های استان به سمت مرز تردد کرده اند که بر اساس پیش بینی ها امسال این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: همچنین ناوگان عمومی استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین عازم مرز می شود و به ویژه در زمان برگشت زائران از مرز مهران، خدمت رسانی می کند که با توجه به خستگی افراد و گرمای هوا، ضرورت خدمت رسانی ناوگان عمومی برای جابجایی این افراد دوچندان می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ادامه داد: به همین منظور برخی سرویس های برون استانی لغو یا کمتر می شود که از مردم انتظار می رود در این مدت کوتاه، همراهی لازم را داشته باشند و کمبودهای ناوگان حمل و نقل عمومی را تحمل نمایند.

امرایی تاکید کرد: از مالکان خودروهای شخصی انتظار می رود از سفرهای تک و یا دو سرنشین اجتناب و در این سفر معنوی، زائران مسیر مرز مهران را نیز سوار کنند تا از حجم کاری ناوگان عمومی کاسته شود

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.