جانشین انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: قاتل آی نور دختر بچه سه ساله که هفته گذشته پس از ۶ روز مفقودی پیدا شده بود، شناسایی و دستگیر شده است.

سرهنگ داریوش رمضانی اظهار داشت: در پی مفقودی کودک سه ساله در یکی از روستاهای شهرستان الیگودرز و کشف جسد وی پس از چند روز توسط دستگاه های امدادی و پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی قضائی ۲ مرد و ۲ زن مظنون در این رابطه را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی شهرستان الیگودرز با اشاره به اعتراف یکی از متهمان مبنی بر قتل کودک سه ساله و انداختن پیکر کودک به چاه فاضلاب پس از قتل، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص چگونگی، علت و انگیزه قتل و شناسایی همدستان احتمالی ادامه دارد.

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه پلیس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم از هیچ تلاش و کوششی به منظور ایجاد امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهد کرد تصریح کرد: چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات نامتعارف و مجرمانه خدشه ای به امنیت مردم وارد کنند قطعا با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 روز پنجشنبه هجدهم مردادماه خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد اما در تمامی این مدت عملیات های جست و جو نتیجه بخش نبود.

از ابتدای عملیات جست و جو پنج تیم از هلال احمر متشکل از چهار تیم جست و جو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست( سه قلاده سگ زنده یاب) و همچنین موتور و آفرود سواران شهرستان ازنا با حضور در اراضی حاشیه روستا مناطق مختلف را مورد رصد قرار داده بودند.

آنگونه که مادر "آی نور" گفته بود حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می کند و به دلیل مشغله های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می شود منزل همسایه ها و اطراف را جستجو می کند اما موفق به یافتن وی نمی شود و حوالی غروب که نگرانی ها از بی نتیجه بودن جست و جوها افزایش می یابد با پلیس و نیروهای امدادی تماس می گیرند.

برچسب ها: قتل ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
چی باعث شده بعضی از افراد جامعه اینقدر بی رحم و شیطانی شوند؟ این خیلی جای تامل دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
ما مردم ایران دست تک تک نیروها و سربازان نیروی انتظامی را می بوسم و از همه عزیزان قدردانی می کنیم
اما عزیزان نیروی انتظامی زحمت می کشند قاتلان و مجرمان را دستگیر می کنند و در این راه شهید هم می شوند ولی متاسفانه قوه قضائیه آنان را پس از چند ماه آزاد می کند چرا این سوال بزرگیست برای ما مردم چرا مجرم آزاد می‌شود به سادگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
بیچاره پدر مادرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
عجب ملت پستی شدید هرچی سرتون بیاد حقتون هستش