سرمربی تیم خیبر با اشاره به اینکه خیبر به لحاظ هوادار قطب جدیدی در فوتبال کشور است، گفت: همه تلاش ما این است که هواداران را راضی کنیم و در لیگ برتر آبرومندانه بمانیم.

رضا مهاجری اظهار کرد: از هواداران خیبر که مانند همیشه شور آفریدند تقدیر می‌کنم، البته اگر سامانه فروش بلیت باز بود قطعاً ظرفیت تماشاگر بیشتری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم خیبر ابتدای راه است و ما با این برد نه به عرش رسیدیم و اگر می‌باختیم هم به فرش نمی‌رسیدیم، گفت: در بازی امروز هماهنگ نبودیم و چند مصدوم هم داشتیم اما بچه‌ها باغیرت بازی کردند و کمبودها کمتر به چشم آمد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد بیان کرد: بچه‌های ما در جاهایی فراتر از انتظار بازی کردند و در جاهایی هم آن چیزی که ما انتظار داشتیم نبودند.

مهاجری با بیان اینکه تعویض‌ها روند بازی را عوض کرد و توانستیم ۳ امتیاز باارزش را کسب کردیم، گفت: امروز چمن ورزشگاه هم به نظر من مساعد نبود و حداقل اگر چمن‌ها کوتاه‌تر بود قطعاً دو تیم بازی بهتری از خود به نمایش می‌گذاشتند.

وی در خصوص بستن تیم هم توضیح داد: ما بضاعتی داریم و در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم مالکیت باشگاه درگیر سه پروژه ورزشگاه تختی، لر آرنا و بستن تیم بودیم و اولین تیمی بودیم که به لحاظ صدور کارت تمام بچه‌ها را داشتیم.

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت: ما در لیگ یک با تعامل توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و امیدواریم با همین همگرایی تیم را آبرومند در لیگ برتر نگه داریم.

مهاجری با اشاره به اینکه هواداران خیبر سال گذشته هم ما را در خانه تنها نگذاشتند و بعد از باخت نه‌تنها ریزش هوادار نداشتیم بلکه در بازی بعدی ورزشگاه بیشتر شلوغ بود، بیان کرد: اگر امروز من در این نشست خبری از حق تیم دعوت می‌کنم حاصل حمایت هواداران است.

وی با بیان اینکه به لحاظ هواداری یک قطب جدید به فوتبال ایران اضافه شده است، گفت: اهرم برد خیبر تشویق‌های تماشاگران است.

سرمربی خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه ما به همه چیز فکر می‌کنیم اما منطقی این است که در اولین تجربه حضور در لیگ برتر هواداران را راضی کنیم و تیم در لیگ بماند، خاطرنشان کرد: اما بچه‌های ما ظرفیت دارند و باید از این ظرفیت استفاده کنیم، اگر بچه‌ها به اشتباهات عادت نکنند می‌توانیم به خیبر امیدوار باشیم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.