رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به آغاز ثبت نام چهاردهمین همایش ملی نخبگان گفت: علاقمندان از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان ثبت نام کنند.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: همایش ملی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور فرصتی است تا دستاورد‌های نوین علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

 

 

 

مسعود صادقی افزود: همایش ملی نخبگان از معتبرترین گردهمایی‌های علمی سطح ملی به شمار می‌رود که به دنبال تقویت شبکه‌های علمی و فناوری، ارتقای سطح دانش و ارائه راهکار‌های نوین برای چالش‌های پیش‌روی کشور است.

 

 

 

رئیس بنیاد نخبگان لرستان با بیان اینکه این دوره از همایش، مانند دوره‌های گذشته، محور‌های متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور برخوردار هستند عنوان کرد: حوزه‌های پولی و مالی، حکمرانی و سیاستگذاری، محیط زیست و منابع طبیعی، نظام سلامت، امنیت غذایی، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌ها و صنایع پیشران و راهبردی، نظم نوین (تحولات منطقه و جایگاه ایران) و فناوری‌های نرم محور‌های اصلی همایش است.

 

 

 

صادقی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور با مراجعه به وب‌سایت رسمی همایش، به آدرس https://bmn.ir/hamayesh فرم‌های ثبت‌نام و ارسال مقالات را تکمیل کنند.

 

 

 

وی ادامه داد: مقالات ارسالی باید مطابق با معیار‌های علمی و پژوهشی مشخص شده توسط کمیته داوری همایش باشد علاوه بر این، اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه شرکت، شرایط پذیرش مقالات و برنامه‌های جانبی همایش نیز در وب‌سایت همایش در دسترسی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

وی یادآور شد: این همایش فرصتی برای تمامی نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی استان است تا با تبادل دانش و تجربیات خود، به ارتقای سطح علمی کشور کمک و راهکار‌های نوآورانه‌ای را برای مسائل و چالش‌های پیش‌روی کشور ارائه دهند و در این راستا از تمامی نخبگان و پژوهشگران استان دعوت می‌شود تا با حضور فعال در این رویداد، به غنای علمی و تحقیقاتی کشور بیافزایند.

برچسب ها: همایش ، نخبگان ، لرستانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار