رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیراز گفت: یک واحد بتن آماده در این شهرستان به علت تداوم و عدم رفع آلودگی زیست محیطی تعطیل شد.

کامران اسلاملو گفت: عمده واحد‌های بتن و دانه بندی شن و ماسه در منطقه تحت مدیریت شهرستان شیراز به طور پیوسته در گشت‌های روزانه و شبانه محیط زیست رصد می‌شوند.

او اضافه کرد: محیط زیست شهرستان شیراز به هیچ عنوان از تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی استقبال نمی‌کند و حمایت و راهنمایی واحد‌های تولیدی و صنعتی برای رعایت موازین و مقررات زیست محیطی را مهمترین و موثرترین راهکار و ماموریت کارشناسان می‌داند.

اسلاملو اضافه کرد: ما براین موضوع اصرار داریم و بر آن پافشاری می‌کنیم که حفظ محیط زیست و حفظ پاکیزگی هوای شیراز یک اولویت است و توسعه صنعتی باید با اولویت حفظ محیط زیست دنبال شود، لذا یک واحد بتن آماده با توجه به اخطاریه‌های صادره و به استناد ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده ۱۱ قانون هوای پاک نسبت به بهسازی و رفع آلودگی مطابق با استاندارد‌های زیست محیطی هیچ گونه اقدام مثمر ثمری انجام نداده اقدامات قانونی انجام و طبق دستورمراجع قضایی با حضور نیروی انتظامی مهر و موم و تعطیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار