عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص معرفی ستار هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت چهاردهم گفت: ستار هاشمی یکی از بهترین وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم است و ایشان یک فرد جوان و در عین حال با تحصیلات عالی آکادمیک تا بالاترین سطح هستند و تجریه کار اجرایی در سطوح مختلف را در حوزه وزارت ارتباطات و خدمات دولت الکترونیک داشته‌اند.

غلامرضا توکل نماینده مردم شهرستان‌های سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی از نظر خصوصیات شخصی و کاری، انسان شایسته‌ای است و حضورش در وزارت ارتباطات را به نفع اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌دانم و اطمینان دارم مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد با کمک دولت و فعالان عرصه و حضور وی قابل حل است.

او تاکید کرد: یکی دیگر از حَسن‌های هاشمی این است که جزو هیات علمی دانشگاه شیراز است و درجه استاد تمامی دارد.

توکل ادامه داد: تخصص وی در موضوع هوش مصنوعی است که الان در این زمان نیاز به توجه به این حیطه در توسعه فناوری اطلاعات داریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تاکید کرد: کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه در حوزه هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری خیلی زیادی انجام دادند و آینده صنعت از بعد اقتصادی و فناوری و ارائه خدمات به مردم به این فناوری وابسته است.

توکل شوریجه در پایان تصریح کرد: برای حل مشکل فیلترینگ باید با هم افزایی و مشارکت بخش خصوصی، سرمایه گذار، اپراتور و هماهنگی با نهاد‌های نظارتی و حاکمیتی و کل اکوسیستم و تشریح هزینه و فایده این امر به خصوص در بحث اقتصادی و اثربخشی این مشکل را حل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار