مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: دومین دوره و مرحله استانی جام معرفت در سطح استان فارس با شرکت ۳۰ تیم و ۹۰ شرکت کننده در مرکز استان برگزار شد.

وحید خداپرست در حاشیه برگزاری مرحله استانی جام معرفت در فارس بر ضرورت جهاد تبیین تاکید و این فریضه را واجب و نیاز امروز جامعه دانست.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با قدردانی از همه شرکت کنندگان در مرحله شهرستانی و استانی جام معرفت این استان بر تجلیل از شرکت کنندگان و نفرات برتر و همچنین گسترش و لزوم توجه به جهاد تبیین و امیدآفرینی در میان جامعه کار و تلاش فارس که سرداران جبهه تولید و اقتصاد هستند تاکید کرد. 

او ادامه داد: جام معرفت رویدادی است که در سطح کشور و در قالب فعالیت قرارگاه حضرت زینب (س) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای جهاد تبیین کلید خورده و فارس با ۱۳۰ تیم و ۳۹۰ شرکت کننده از این لحاظ در جایگاه اول کشور قرار دارد و بیشترین نفرات و تیم‌های شرکت کننده در سطح کشور متعلق به این استان است.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس در ادامه گفت: فراخوان برگزاری جام معرفت استان فارس از آذرماه ۱۴۰۲ زده شد و ۱۳۰ تیم در ۳۷ شهرستان فارس متشکل از کارکنان دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارت و شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی زیرمجموعه تشکیل و در مرحله نخست با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او به رقابت ۳۰ تیم با ۹۰ عضو در مرحله استانی جام معرفت فارس اشاره کرد و افزود: در نهایت تیم برتر این استان بعنوان نماینده فارس به مرحله کشوری جام معرفت معرفی و اعزام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف دشمن در جنگ ترکیبی را متزلزل کردن اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام اعلام کرد و در پایان افزود: مردم‌سالاری دینی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ضرورت روشنگری، جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار