مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس معتقد است مجموعه دولت می‌تواند از ظرفیت‌های خوب انجمن خیرین مسکن‌ساز برای ساخت مسکن محرومان استفاده کند.

عباس خالقداری در نشست خیرین مسکن‌ساز فارس با اشاره به ویژگی‌های این انجمن اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس به عنوان یک انجمن پیشرو در کشور، قدم‌های بزرگی برای خانه‌دار کردن اقشار ضعیف و مستضعف برداشته است.

او افزود: خانه تنها یک امکانات فیزیکی نیست بلکه پناهگاهی برای حفاظت از آسیب‌های مختلف اجتماعی برای یک خانواده محسوب می‌شود و اگر این مشکل برای خانواده‌های محروم حل و فصل شود، ما شاهد بسیاری از گرفتاری‌ها و آسیب‌ها نخواهیم بود.

خالقداری خواستار هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای ساخت مسکن محرومان شد و افزود: امروز هزینه تمام شده برای ساخت یک واحد مسکونی با توجه به تورم و افزایش شدید قیمت مصالح، به حدی است که نه تنها فرد محروم بلکه حتی همراهی خیرین در قالب انجمن نیز کار را دشوار کرده است؛ لذا ما نیازمند یاری و کمک همه جانبه سازمان‌ها و نهاد‌هایی دولت و عمومی هستیم که می‌توانند در تحقق اهداف انجمن که ساخت مسکن است، کمک کند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس افزود: مدیران و کارمندان دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق، گاز و شهرداری‌ها می‌توانند در این امر خیر، یار و مددکار انجمن خیرین باشند و با نگاه خیرانه در ساخت مسکن محرومان تسریع ایجاد کنند.

خالقداری همچنین اظهار کرد: امکانات انجمن خیرین مسکن‌ساز محدود است ولی با این محدودیت‌ها تلاش می‌کنیم در شهرستان‌های مختلف استان فارس برای جوامع هدف همچون خانواده‌های دارای معلول، زنان بی سرپرست و ... خانه بسازیم چراکه معتقدیم اگر حتی یک نفر و یک خانواده با این کار خداپسندانه از آسیب‌های اجتماعی و معضلات ناشی از فقر نجات پیدا کرد، گویی جامعه نجات یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار