اعضای جدید هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس معرفی شدند

در مجمع عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، اعضای جدید هیئت مدیره این انجمن معارفه شدند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس در شیراز گفت: مجمع عمومی برای تعیین هیئت مدیره در فارس برگزار شد که نقطه نظراتی مطرح و در جلسه نخست، هیئت مدیره جدید انتخاب شدند ضمن اینکه در جلسه دوم تصمیماتی در خصوص اصلاح برخی نکات اساس‌نامه گرفته شد.

فرهاد خاکی‌پور با اشاره به اقدامات انجمن خیرین مسکن‌ساز افزود: چند سالی است از ظرفیت خیرین در احداث، تکمیل، تجهیز و بهسازی مسکن استفاده شده به طوری از ابتدا تا کنون ۴۵هزار واحد تکمیل و تحویل خانواده‌ها شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس از انجمن‌های فعال کشور است، گفت: ظرفیت در استان فارس بسیار بالا است و در حال حاضر نیز پروژه‌هایی در فارس در حال اجرا است که به خوبی مدیریت می‌شود.

به گفته خاکی‌پور، انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس جزو ۳ استان برتر کشور در جذب کمک خیرین بوده و عملکرد آنها رضایت‌بخش است.

او از تفاهم‌نامه چند جانبه بین چند دستگاه از جمله بنیاد مستضعفان، بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و ستاد اجرایی برای تامین مسکن خانواده‌هایی که ۲ عضو معلول دارند خبر داد و گفت: در مرحله اول این تفاهم‌نامه، ۱۴هزار ۳۰۰ واحد تامین مسکن شد که دبیر این جلسات انجمن خیرین مسکن‌ساز بوده است و در کل تجربه موفقی از همکاری بین دستگاهی بود.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی حساب صد حضرت امام (ره) همچنین گفت: اخیرا نیز یک تفاهم‌نامه سه جانبه برای خانواده‌هایی که بیمار پروانه‌ای دارند، منعقد شده که اگر اجرایی شود در فاز نخست ۴۰۰ واحد برای ان عزیزان ساخته خواهد شد.

او در مورد هزینه‌های دریافتی از افراد نیز گفت: ساخت مسکن برای افراد بستگی به تأمین منابع و نوع مسکن دارد، اما ما سعی کردیم با حداقل منابع، افراد صاحب‌خانه شوند که در این راستا حتی افرادی که تحت پوشش نیستند را مدنظر داریم.

خاکی‌پور در پایان با بیان اینکه باید موضوع کار خیر در جامعه ترویج داده شود و در این راستا یک مسئولیت اجتماعی برای فرزندان تعریف شود، افزود: اگر جامعه حالش خوب باشد همه حالشان خوب است و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) نیز با همین رویکرد خیرانه، ساخت مسکن برای اقشار ضعیف را دنبال می‌کند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس نیز اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی با حضور اکثریت اعضا در محل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس برگزار شد که پس از رای‌گیری اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

عباس خالقداری افزود: حسن ممتحن، علی محمد حسام، محمدحسین گلریز خاتمی، سید علی نقی طبیب لقمانی، خداخواست شهبازی، محمدرضا دیهیمی و سید علیرضا حمیدی به عنوان اعضای اصلی و سید مصطفی آیت‌الهی و ابراهیم نصیری به عنوان اعضای علی‌البدل برای مدت ۲سال انتخاب شدند.

او همچنین گفت: محمد حسین ستایش نیز به عنوان بازرس اصلی و مهدی رنجبر به عنوان بازرس علی البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار