امام جمعه شیراز با یادآوری بخشی از ظرفیت‌های این استان گفت: باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان فارس در اعتلای کشور نقش‌آفرینی داشته باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در بازدید از مجموعه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و مجتمع اسوه به موضوع هم‌افزایی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما مراکز علمی و تحقیقاتی خوبی در استان داریم که می‌توانند همچون قطعات پازل درکنار یکدیگر قرار گرفته و در برخورد با مسائل و نیاز‌ها پاسخگویی خوبی داشته باشند.

او اظهار کرد: کار‌های بسیج که بر مبنای سند اعتلای سازمان بسیج است، همواره موثر بوده و توانسته مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی را هموار کند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه ما به‌عنوان روحانی نگاه به راهبرد‌ها داریم و اینکه به چه میزان با اقدامات انجام شده، هماهنگ است، تصریح کرد: تک تک بخش‌های بسیج به موفقیت‌های خوبی رسیده‌اند که در جمع‌بندی باید نگاه جامع رهبری در حوزه سیاست‌های علم و فناوری را تامین کند.

امام جمعه شیراز با تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته ذیل مجموعه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس بیان کرد: از سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس که نگاهی دقیق و منطقی به مسائل علمی دارند و همچنین همکاران سازمان بسیج علمی تقدیر و تشکر ویژه دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.