فرماندار شهرستان تبریزدر شورای اداری شهرستان تبریز از مسئولان خواست، برای خدمت رسانی به مردم تشریفات زاید را حذف کنند.

یونس فاتح در این جلسه با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان تبریز برای خدمت کردن به مردم شبانه روزی کار کنند ادامه دادو گفت: برای برآوردن خواسته‌ها و نیاز‌های مردم، تشریفات زائدی که همواره مانع از بسیاری از خدمت رسانی‌ها و ارتباطات نزدیک مسئولان و مردم است کنار بگذارند.

وی در ادامه به تفاهم نامه همکاری دوجانبه فرماندار تبریزی با بعضی از فرمانداری‌های کشور با موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه وبالفعل شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت:
جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه، دبیرخانه دائمی مختص این همکاری‌های در فرمانداری تبریز و فرمانداری‌های ارومیه، آبادان، اهواز، بندر انزلی، دشت آزادگان و دزفول ایجاد شده است.

احمدی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز با تاکید بر مدیریت یکپارچه شهری گفت:این نوع مدیریت بر آمادگی مدیریت بحران، سرعت ارائه خدمات، کیفیت ارائه خدمات، هماهنگی بین بخشی، برنامه‌ریزی مناسب و تامین الزامات مورد نیاز اثر گذار است.
وی با بیان اینکه عوارض آلایندگی باید به شهرداری تبریز پرداخت شود افزود: این عوارض برای بهبود شرایط، توسعه فضای سبز و بهبود حمل‌ونقل که در کاهش آلودگی هوا مؤثر است.
در این جلسه از ۸ فرماندار افتخاری که به ابتکار فرماندار تبریز در جلسات شورای اداری انتخاب شده بودند و مشکلات، خواسته‌های مردم و دغدغه‌های حوزه فعالیت خود را از مدیران مطرح کرده بودند تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار