نماینده مردم سنقر در مجلس شرای اسلامی گفت:نگاه به استان کرمانشاه باید نگاهی تحول امیز باشد.

نگاه به استان کرمانشاه باید نگاهی تحول امیز باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نماینده مردم  سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  گفت:انقلاب اسلامی منشا تحول در دنیا و در داخل کشور است در مسیر امام و شهدا بودن خدمت به مردم است و این را باید سرلوحه کار مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس و خادمین نطام و انقلاب قرار گیرد.
حسینی کیا افزود:نگاه به استان کرمانشاه باید نگاه تحول امیز باشد که موجب کاهش بیکاری و اعتیار و امار طلاق در استان کرمانشاه شود.
وی گفت:حاصل ۴ دهه انقلاب اسلامی ساخت ۳ پتروشیمی بوده است و توقع داریم در دهه‌های بعدی دو پتروشیمی اسلام اباد غرب و سنقر و کلیایی احداث شود تا گامی در جهت اشتعال پایدار استان برداشته شود.
نماینده سنقر از فتاح رییس کمیته امداد کشور خواست اعتبار اعطای وام برای ۲۵ هزار مددجو و غیر مددجو قرار دهد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومنی است که تحولی در استان ایجاد میکند.
نماینده مردم سنقر و کلیایی با بیان اینکه با وجود سد‌های فراوان در استان کرمانشاه ظرفیت فعال سازی پتروشیمی و شیلات وجود دارد و امیدواریم که در این عرصه کمک شایانی داشته باشید.
وی ادامه داد:فرش سنقر وکلیایی در حال فراموش شدن است و نیاز هست کمیته امداد در این بحث ورود کند و با اعطای وام به رونق دوباره این صنعت کمک کند چراکه اکثر بافندگان فرش زنان خانه دار هستند.
وی ادامه داد:احداث چند مجتمع کشت و صنعت با توجه به اینکه کرمانشاه قطب کشاورزی است باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.