نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:پاسداری از نظام و انقلاب وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری گفت: امام با اسلام ناب توانست کفر را به زانو دراورد و توانست حرف هایش را به دنیا ابلاغ کند.
آیت الله علما گفت:امام خمینی (ره) علیه چهار چوبی قرار داد که اگر به این چهار چوب عمل کنیم تا ظهور حضرت برقرار هستیم. وی ادامه داد:از سال ۴۲ از همان ابتدای انقلاب تا وصیت نامه با کلمه اسلام پیش رفت و همه دستگاه‌ها و متولیان نظام و آحاد مردم را به این کلمه دعوت می‌کند به کتاب و عترت.
آیت الله علما افزود:غرب از اسلام سیلی خورده است و محتوای فکری امام نیز همین اسلام بود و با این کلمه اسلام، راه را پیش برد.
وی گفت:همه موظفیم خط امام را دنبال کنیم و تنها این است که ترامپ را به زانو در می‌اورد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمن می‌خواهد این تفکر را کم رنگ کند افزود:ما با پرنگی تفکر امام توانستیم ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی مدیریت کنیم و رمز کار هم همین اسلام است که امام فرمود.

وی ادامه داد:امروز با محتوای انقلاب که داریم در مقابل قدرت های بزرگ ایستتده ایم و با این محتوا و اعتقاد خیلی کارهای بزرگ مانند انرژی هسته ای انجام داده ایم که دشمن تحمل آن را ندارد .

وی گفت: باید از نظام و انقلاب پاسداری کنیم که مجانی این انقلاب به دست نیامده است جوانان زیادی پر پر شدند و مادران زیادی داغدار شدند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

انتهای پیام/پ

جلسه شورای اداری استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.