پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ بهمن مرندی که در جریان مقابله با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان در شهرستان ملکان به شهادت رسید در تبریز و زادگاهش بناب تشییع شد.

 در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت که صبح امروز دوشنبه در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی و با حضور یگان‌های مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی، خانواده معظم شهدا و خانواده شهید مرندی برگزار شد پیکر این شهید والامقام بر دوش همرزمانش تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان بناب منتقل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار اظهار کرد: کاروان شهدای نیروی انتظامی ادامه دارد و این آخرین شهید انتظامی در این راه نبوده و نخواهد بود.

سردار محمدی ادامه داد: آنهایی که فکر می‌کنند با شهید کردن نیرو‌های انتظامی می‌توانند نظم و آرامش جامعه را برهم زنند مطمئن باشند که این آرزوی باطل آنها محقق نخواهد شد و پایان کارشان ناامیدی خواهد بود.

وی با تاکید بر ادامه راه شهدا افزود: نظم و امنیت امروز جامعه نتیجه تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی است که با نثار جان خود این نعمت بزرگ را در جامعه ایجاد کردند از این رو باید راه آنها ادامه یابد.

همچنین پیکر شهید مرندی در زادگاهش بناب با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان تشییع شد.

شهید سرهنگ بهمن مرندی شامگاه ۱۴ مرداد برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان در شهرستان ملکان مجروح شد.

این شهید به طور عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شد که صبح دیروز به علت شدت جراحت وارده با وجود تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا (علیه السلام) تبریز آسمانی شد.

عاملان شهادت این شهید بزرگوار با اقدام پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.