فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۴۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مراغه مراتب به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های فنی به عمل آمده در نهایت با کار شبانه‌روزی بی‌وقفه ماموران پلیس آگاهی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در دو عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی متهمان به ۴۲ فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستان مراغه و شهرستان‌های همجوار با همدستی ۶ مالخر اعتراف کردند و ضمن دستگیری مالخران از مخفیگاه آنها موتورسیکلت‌های سرقتی کشف شد که پس از شناسایی اموال مسروقه و تایید مالباختگان اموال به صاحبانشان بازگردانده می‌شود.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد افزود: متهمین دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ مطلع نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.