سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر آمادگی کامل استان برای خدمت رسانی در مراسم اربعین تاکید کرد.

تراب محمدی در جلسه ستاد اربعین استان آذربایجان شرقی با هدف بررسی میزان آمادگی موکب‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی مراسم اربعین  با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تمامی امکانات خود را از هر جهت در اختیار موکب‌ها قرار دهند گفت: با این اقدامات باید خدمات شایانی به عنوان وظیفه و تکلیف به زائران عزیز ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه به لطف خدا در خصوص ارائه خدمات بهتر به زائران تعللی نداشتیم و  خدمات رسانی بیشتر از گذشته بوده است گفت: باید از ظرفیت مردمی هم به نحو احسن استفاده کنیم و دولت باید موانع را تسهیل کند تا زائران دچار مشکل نشوند.

تراب محمدی اظهار داشت: تمامی کادر پزشکی و موکب‌ها در مرز‌ها و داخل کشور عراق حاضر شده اند و در این زمینه مشکلی نداریم.

 رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان تبریز گفت: از ۵۴ موکب ثبت نام شده در ستاد ۵۱ موکب آماده اعزام هستند که در زمینه‌های اسکان ،تغذیه، فرهنگی و پزشکی فعالیت می‌کنند و در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین و بین راه ارائه خدمات خواهند کرد.

 حیدری افزود: طبق آمار ثبت نامی برای حضور در مراسم اربعین حسینی ۶۸ نفر ثبت نام قطعی کردند که در قالب۴۳۲۲۰ گروه از مرز‌های مهران، خسروی، تمرچین ، باشماق و به صورت هوایی اعزام می‌شوند.

 وی اظهار داشت: بر اساس آمار تاریخ اعزام از ۱۶ تا ۲۸ مرداد که ایام پیک است و برگشت‌ها هم از ۳۰ مرداد تا ۸شهریور خواهد بود همچنین در مرز هوایی با ۸درصد افزایش پرواز‌ها نسبت به سال گذشته مواجه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.