فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۴۲۶ گرم مواد مخدر شیشه و دستگیری ۴ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از تحقیقات فنی واطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: در یک عملیات غافلگیرانه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضائی ۴ نفر تهیه و توزیع کننده شیشه را که با یک دستگاه خودروی سمند از یکی از شهرستان‌های همجوار در حال انتقال مواد به شهرستان مراغه بودند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در ادامه گفت: ماموران با شگرد‌های پلیسی خودرو را توقیف و در بازرسی به عمل آمده از آن مقدار ۴۲۶ گرم مواد مخدر شیشه کشف و هر ۴ متهم یاد شده را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضائی، با جدیت هر چه تمام‌تر با اخلال‌گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌نماید و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

برچسب ها: موادمخدر ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.