پیکر مادر شهیدان والامقام دفاع مقدس «محمد و محرم آقایی چمن زمین» در تبریز تشییع و در وادی رحمت این شهر به خاک سپرده شد.

 حاجیه خانم «زلیخا اختری چمن زمین» دیشب در سن ۹۶ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.

مجلس شام غریبان آن مرحومه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ امروز در مسجد آیت الله گرگری واقع در خیابان دارایی سوم تبریز برگزار خواهد شد.

 محمد و محرم آقایی چمن زمین متولدین سال ۱۳۴۲ در تبریز به ترتیب در ۱۳ مرداد ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی سوسنگرد و ۴ خرداد ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی دیواندره به فیض شهادت نایل آمدند، مزار این شهیدان والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

در پی درگذشت حاجیه خانم زلیخا اختری چمن زمین مادر شهیدان والامقام محرم و محمد آقایی چمن زمین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سرپرست استانداری پیام تسلیت مشترک صادر کردند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل و تراب محمدی آمده است: خبر درگذشت مرحومه حاجیه خانم زلیخا اختری چمن زمین مادر گرانقدر شهیدان والامقام محرم و محمد آقایی چمن زمین موجب تأثر و تألم فراوان شد.

شیرزنان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق شان، چون کوه ایستادند؛ امروز عزت، سربلندی و دوام میهن عزیزمان را مدیون این چنین عزیزانی هستیم و تاریخ ایثار و از جان گذشتگی شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانبان ضایعه فراق این بانوی مکرمه را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن مادر فداکار رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندیم.

برچسب ها: شهیدان ، مادرشهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.