بیستمین سالگرد شهادت سرلشگر محمدناصر ناصری شب گذشته در بیرجند برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام احمد پناهیان، استاد حوزه علمیه و دانشگاه شب گذشته در مراسم پاسداشت بیستمین سالگرد شهادت سرلشگر محمدناصر ناصری و یادواره مجاهدین بدون مرز استان خراسان جنوبی گفت: معنی و مفهوم کلمه «صدق» تنها به گفتن در کلام نیست بلکه به معنای صادقانه پای عهد خود با تمام وجود ایستادن است.

وی با بیان اینکه امروز به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ احزاب قرار داریم، افزود: بسیاری در تلاش هستند تا با فضاسازی رسانه ای، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم را از نظام و اسلام ناامید کنند.


استاد حوزه علمیه و دانشگاه ادامه داد: برخی برای اینکه به خواسته و اهداف خود برسند دست به هر کاری می‌زنند و افراد مقابل هم را تخریب می‌کنند.


حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: عده‌ای نیز می‌خواهند فضای اقتصادی کشور را بدتر از این جلوه دهند و همچنان امید به مذاکره با آمریکا دارند.


وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا برآمده از باور‌های قرآنی است، گفت: دشمنان با قتل و عام زنان و مردان در منطقه و ویرانی کشور‌ها به دنبال اهداف خبیث و پلید خود هستند.

وی با اشاره به شهید سرلشگر ناصری، افزود: شهید ناصری در افغانستان با انجام جهاد کبیر و ابوذرگونه جبهه اسلام را متعهد کرد و دست آغشته به خون استکبار جهانی را در تمام جنایت‌ها برای همگان برملا کرد.


حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه شهید ناصری در مبارزه خود هیچ تردیدی نداشت، عنوان کرد: شهید ناصری با بصیرت به مبارزه با دشمنان برخاست.


وی با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها قدر مجاهدت‌های شهدا را نمی‌دانند، بیان کرد: گاهی مواقع خانواد‌های مدافعان حرم از برخی زخم زبان‌ها و طعنه‌ها گله‌مند هستند.


حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه باید شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم، افزود: شهدا راه سیدالشهدا (ع) را ادامه دادند و اسلام نیز این افتخار را دارد که جوانانی مانند شهید ناصری‌ها پرورش داده است.
انتهای پیام/ب


شهدا باید به نسل جوان معرفی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار