مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: عملیات بیت‌المقدس، اقتدار ایران را نشان داد.

عملیات بیت‌المقدس، اقتدار ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدی ظفری ، مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد برای عموم رایگاه است افزود: عملیات بیت‌المقدس، اقتدار ایران را نشان داد که باید بازدهی عملیات بیت‌المقدس به جامعه معرفی شود.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های سوم خرداد به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی ارتش اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف روستاها و بخش ها و شهرهای سطح استان همراه با نواخت گروه های رزم نوازان نیروهای مسلح از دیگر برنامه ها است.

سردار ظفری اظهار داشت: بازدید رایگان مردم از باغ موزه دفاع مقدس در روز سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و نمایش فیلم های دفاع مقدس با محوریت نقش رزمندگان استان در آزاد سازی خرمشهر در سالن همایش های باغ موزه را با حضور شورای اداری استان و اجرای آب نمای موزیکال از برنامه متنوع عنوان کرد .

 این مسئول خاطر نشان کرد: غباررویی و گلباران مزار شهدا در تمامی گلزارهای شهدای سراسر استان در روز پنج شنبه تحت عنوان برنامه میثاق با شهیدان برگزار خواهد شد .

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در ادامه اجرای زنگ مقاومت و پیروزی راس ساعت 11 صبح در سطح مدارس استان و حضور پرشکوه کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه را از برنامه های این سازمان دانست .

 وی  همچنین تهیه گزارش خبری ویژه با محوریت شهید حاج محمود شهبازی و نقش رزمندگان استان در آزاد سازی خرمشهر و اجرای برنامه های خیابانی و صحنه ای وسرودهای خیابانی و نمایشنامه خوانی در سطح شهر را از دیگر برنامه ها برشمرد .

انتهای پیام/ج

عملیات بیت‌المقدس، اقتدار ایران را نشان داد

برچسب ها: شهیدان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.