دبیر اجرایی کنگره ملی مهندسی شیمی گفت:مهلت ارسال مقالات به هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران که در تبریز برگزار می شود تمدید شد.

راحمی دبیر اجرایی هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران از تمدید یک ماهه ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: دانشجویان ، اساتید و فعالان حوزه صنعت می‌توانند مقالات خود را تا ٢٠ شهریور ماه به این کنگره ارسال کنند.

راحمی افزود: این کنگره در ۱۹ محور اصلی و یک محور اختصاصی با عنوان احیای دریاچه ارومیه از منظر مهندسی شیمی با همکاری انجمن مهندسی شیمی در روز‌های ۱۸ الی ۲۰ مهر در دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌شود.

پدیده‌های انتقال، ترمودینامیک و تعادل فازی، فرآیند‌های جداسازی، مدل سازی و شبیه سازی، دینامیک سیالات محاسباتی، سینتیک، کاتالیست و طرح راکتور، زیست فناوری و مهندسی زیست فرآیند، مهندسی پزشکی، صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی، فناوری نانو، نفت و مهندسی مخازن، تولید، فرآوری و تبدیل گاز طبیعی، فناوری سبز و تجدیدپذیر از محور‌های این کنگره است.

مهندسی فرآیند، علوم و مهندسی پلیمر، ایمنی و مهندسی محیط زیست، استانداردسازی و آموزش در مهندسی شیمی، مدیریت و کارآفرینی، انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره وری، کاربرد فناوری‌های نو در مهندسی شیمی از دیگر محور‌های هجدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران است.

دبیر اجرایی کنگره برگزاری آن را فرصتی مغتنم به منظور تبادل نظر و ارائه دستاورد‌های پژوهشی در زمینه‌های متنوع علمی و فناوری مهندسی شیمی دانست و افزود: ماحصل و خروجی این کنگره می‌تواند مرجع ارزشمندی برای هدایت بهینه تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در سطوح مختلف صنعتی، آموزشی و کاربردی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار