مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: فسخ و خلع ید قرارداد‌های راکد با هدف آزادسازی اراضی بلاتکلیف انجام شده است.

هاشم علایی گفت: استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی است که ۱۶ مورد از آنها فعال بوده و چهار شهرک و ناحیه صنعتی نیز در مراحل واگذاری زمین قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۱۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شده و از یک هزار و ۵۵۰ قرارداد واگذاری زمین ۸۰۰ قرارداد در قالب واحد‌های تولیدی به بهره برداری رسیده است.
به گفته او، مابقی این قرارداد‌ها در مرحله خرید زمین، خاکبرداری، دیوارکشی، نصب سوله و ساخت سالن واقع شده که انتظار می‌رود به سرعت عملیات اجرایی و عمرانی آنها انجام شود.
علایی کل مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را یک هزار و ۴۰۰ هکتار اعلام کرد و گفت: مشکلات عمده ما مربوط به زیرساخت شهرک صنعتی شماره یک و دو اردبیل به ویژه وضعیت نامناسب ورودی و معابر این دو شهرک است که امسال مصمم شدیم تا آسفالت ریزی و زیرسازی را در این پروژه‌ها انجام دهیم.
او ادامه داد: در دو شهرک صنعتی یک و دو اردبیل ۱۳۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌ها اختصاص یافته و در مجموع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۳۵۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و زیربنایی در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نمونه این پروژه‌های اجرایی را خط انتقال آب از کانال مغان به ناحیه صنعتی پارس آباد اعلام و تصریح کرد: این پروژه به طول ۹ کیلومتر با دارا بودن ایستگاه پمپاژ و مخزن زمینی و هوایی اجرایی و عملیاتی شده است.
علایی از آماده افتتاح بودن ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل و در زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع خبر داد و افزود: برای احداث این ساختمان ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده تا شاهد ارائه خدمات مشاوره‌ای به واحد‌های تولیدی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار