نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با وضعیت موجود راه‌آهن اردبیل - میانه سال آینده تمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

احد بیوته با بیان اینکه برای توسعه استان اردبیل یک سری برنامه‌ها داریم، گفت: این برنامه‌ها آغاز شده و جزء به جزء گزارش خواهد شد.

او با اشاره به موضوع راه‌آهن اردبیل میانه، گفت: با وضعیت موجود راه‌آهن اردبیل - میانه سال آینده تمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

 بیوته با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم پیمانکار از تعهدات خود خارج شود، افزود: سال گذشته برآورد شده بود که برای اتمام این پروژه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد نیاز است و این اعتبار نیز تزریق شده است ولی امسال در بازدیدی که انجام دادیم اعلام شد که اگر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار دیگر نیز تزریق شود، این پروژه به اتمام می‌رسد.

او ادامه داد: البته با این وضعیت نه تنها تمام نخواهد باشد، بلکه تا پایان سال طول خواهد کشید و بعد از عید نیز دوباره اعتبار نیاز خواهند داشت.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی آفت‌ها در خصوص این پروژه از ابتدا تاکنون، گفت: اگر برای پیمانکار زمان‌بندی دقیق در نظر گرفته می‌شد، شاهد وضعیت فعلی نبودیم. بیوته تاکید کرد: کالبدشکافی مشکلات ما را به سمت حل مشکلات خواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار