جمشید پور گفت: در چهار ماهه نخست امسال، به ۱۷ هزار و ۵۱ مراجعه کننده به صورت بستری و سرپایی در بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز، خدمات درمانی ارائه شده است.

نغمه جمشید پور رئیس بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز اظهار کرد: با افزایش پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی، غدد اطفال، جراحی و همچنین نصب و راه اندازی دستگاه هیستروسکوپی در اتاق عمل بیمارستان، تعداد خدمات ارائه شده به مراجعان نسبت به زمان مشابه در پارسال، افزایش چشمگیری داشته است.

او تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال، به ۱۷ هزار و ۵۱ بیمار تحت نظر و بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان خدمات درمانی ارائه شده است.

جمشید پور با اشاره به هزار و ۳۲۰ عمل جراحی انجام شده در تخصص‌های مختلف در این مدت گفت: از این عمل‌های جراحی ۷۵۱ مورد، عمل سزارین و ۸۴۷ مورد، زایمان به روش طبیعی بوده است.

رئیس بیمارستان شوشتری با اشاره به افزایش تخت ویژه نوزادان و جداسازی بخش فتوتراپی در این مرکز اضافه کرد: این بیمارستان شامل ۵ تخت ویژه نوزادان و ۹ تخت نوزادان و فتوتراپی در یک فضای مشترک بوده است که در جهت حمایت از افزایش جمعیت و فرزندآوری و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات ارائه در این رابطه، بیمارستان اقدام به افزایش تخت به ۱۰ تخت ویژه نوزادان، ۱۴ تخت نوزادان و ۶ تخت فتوتراپی در فضای مجزا کرده است.

جمشیدپور از نصب سیستم اعلام حریق در واحد‌های اداری و درمانی بیمارستان، بهسازی سرویس بهداشتی و محوطه بیمارستان و بهسازی سردخانه جسد بیمارستان، خبر داد.

او از ارائه خدمات مشاوره به ۸۷۴ مراجعه کننده به مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان شوشتری، در چهار ماهه نخست سال خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار