رئیس شورای شهر شیراز گفت: مردم سرمایه اصلی ما هستند و کسی حق ندارد مردم را ناامید کند و امید به آینده باید در میان مردم زنده بماند و تلاش و کوشش شبانه روزی و جهادی و مبارزه با هر نوع سیاه نمایی و نا امید کردن مردم شعار اصلی ماست.

سید ابراهیم حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع تشریح ارائه گزارش عملکرد سال سوم شورای ششم با حضور شهردار شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شدف اظهار کرد: این گزارش در تکمیل اقدامات سه سال گذشته شورای شهر شیراز و بازتاب دهنده تلاش‌های بی وفقه اعضای شورا، شهرداری و پرسنل ۱۳ هزار نفری شهرداری است. 

او افزود: سالی که گذشت سالی سخت، پر از مسائل بزرگ، سالی با کسب موفقیت‌های ویژه، اما با حواشی عجیب، سالی در عمل موفق، اما در ارائه نه چندان موفق، سال تلاش‌ها و سکوت‌ها و به جان خریدن طعنه ها، سال نشنیدن تلاش‌ها و سالی برای افزایش آرامش درون شورا و شهرداری بود و تلاش مدیریت شهری و شورا بر آن بود تا امید در مردم شیراز بیشتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: سال گذشته سالی سخت بود و اگر به توصیه اکید برخی از اعضا شورا و مدیریت شهری نبود هرگز حاضر به پذیرفتن مسئولیت در سال چهارم شورا نمی‌شدم.

حسینی ادامه داد: در آغازین روز‌های سال سوم شورا، شورای شهر شیراز با یک گزارش ۵۵ صفحه‌ای از سوی سازمان بازرسی مواجه شد که به انواع و اقسام اقدامات شورا ایراد گرفته شده بود و ۴ ماه انرژی ما مصروف این موضوع شد و امروز سازمان بازرسی نه تنها نگاه منفی به شورای شهر شیراز ندارد بلکه در جلسات مختلف از اعضای شورا از قانون مندی شورا قدردانی دارد و اعتماد مقابل ایجاد شده است. 

او خاطر نشان کرد: این موضوع قابل درک نیست که چرا عده‌ای چشم دیدن خدمات ارزشمند را ندارند و با طرح مسائل جزئی مردم را مورد آزار و اذیت قرار بدهند و چرا می‌خواهند مردم را از آینده شهر شیراز نا امید‌کنند. 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: ما با نقد موافق هستیم و از آن استقبال می‌کنیم، اما نقد با بزرگ کردن مسائل جزئی و ندیدن خدمات بزرگ متفاوت است. بدیهی است کلان شهری همچون شیراز با بیش از هزار سال قدمت و وسعت ویژه‌ای که دارد و با حواشی خاص، حریم و جمعیت ۲ میلیون نفری که دارد این موضوع طبیعی است که ایرادات و اشکالاتی دارد. اما کوچک شمردن کار‌های بزرگ کردن و بزرگ نمایی نواقص کوچک خارج از انصاف و گناهی بزرگ و نا بخشودنی است. 

حسینی اضافه کرد: شورای شهری که در حوزه نظارت از مناطق یازده گانه بازدید‌های ۴ ساعته داشته است و با تک تک پرسنل دیدار داشته است، شورایی که اکثریت اعضا در بازدید‌های شبانه هفتگی شهرداری حضور دارند و در جریان ریز مسائل قرار دارند، شورایی که در ۲ سال پنج تذکر رسمی و سایر تذکر‌ها را به شکل مستقیم و نا مستقیم داشته است آیا این شورا ناموفق است. شورایی که با کمک یاوران شورا هر هفته جلسه دارد و بیش از ۲ هزار از مشکلات مردم را رفع کرده است آیا شورای ناموفقی است و یا مجموعه شهرداری که بیش از ۹۲ درصد مصوبات را اجرایی کرده است و تنها ۴ درصد اجرا نشده است، آیا شورای ناموفق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار