امام جمعه شیراز به برخی کمبود‌ها در حوزه پزشکی اشاره کرد و با انتقاد از وضعیت اورژانس بیمارستان نمازی، گفت: در بخش اورژانس این بیمارستان، کمبود‌هایی دیده می‌شود که شایسته شیراز نیست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، ضمن تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه، چهره‌ی درخشان مقاومت و پایداری، اظهارداشت: به شهادت رساندن چهره‌های درخشان مقاومت و مبارزه با اسرائیل که در روز‌های اخیر توسط رژیم غاصب صهیونیست رخ داد خلاف مقررات بین‌المللی است.

او به ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس در تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام نامردانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب علیه میهمان ایرانی‌ها، بی پاسخ نخواهد ماند و مردم ایران حق دارند از این حس میهمان نوازی و آبروی جهانی خود دفاع کنند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن خواهند داد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم داشتن برنامه برای مقابله با جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: در برنامه هفتم توسعه تمام برنامه‌ها پیش بینی شده است.

امام جمعه شیراز با تصریح بر اینکه زمانی دشمن با اسلحه وارد جنگ می‌شد و تکلیف مشخص بود، اما اکنون دشمن جنگ ترکیبی را در دستور دارد و از هر ابزاری برای شکست ایران استفاده می‌کند؛ به برنامه هفتم توسعه و نحوه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: مسلما در برنامه هفتم توسعه تقابل با جنگ ترکیبی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و همه عرصه‌ها دیده شده است و باید طبق برنامه عمل کرد تا بیش از ۷۰ درصد این برنامه عملیاتی شود.

او در بخشی از سخنان خود به برخی کمبود‌ها در حوزه پزشکی اشاره کرد و با انتقاد از وضعیت اورژانس بیمارستان نمازی، گفت: در بخش اورژانس این بیمارستان، کمبود‌هایی دیده می‌شود که شایسته شیراز نیست و نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید تدبیری اتخاذ کنند تا این مشکلات رفع شود.

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین به ارتقای امنیت، فرهنگ عمومی و نظام اداری اشاره کرد و گفت: در نظام اداری، کاغذبازی‌ها طولانی می‌شود و مردم را خسته کرده که باید در آن اصلاحاتی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.