سرپرست فرمانداری زابل گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل در منطقه برخوردار است، بنابراین تمامی مردم و مسئولان موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

علی ولایتی پور در دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدای شهرستان زابل بر تداوم راه پر افتخار شهداء در خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) در خط ولایت، در اجرای سیاست‌های دولت برای حل مشکلات مردم ولایتمدار سیستان گام بر می‌داریم.

وی ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه در مسیر خدمت‌گزاری نیازمند دعای خیر مادران شهداء هستیم، گفت: ادامه راه شهداء در شرایط کنونی خدمت صادقانه و بی‌منت مسوولان به مردم است.

وی تاکید کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه و افتخاری برای همه است و همه مردم و مسوولان باید همواره با همکاری یکدیگر در انجام وظیفه و رفع نیاز‌های فعالان عرصه ایمان و شهادت بکوشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار