معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان استان با عنوان "جشنواره اتفاق ۴" خبر داد.

مجید آوج با بیان اینکه مرحله چهارم جشنواره معرفی برترین سمن‌های جوانان با عنوان "جشنواره اتفاق ۴" برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است تا ضمن معرفی سمن‌های برتر و معرفی به جشنواره ملی این رویداد، از فعالیت‌های ارزشمند آنها نیز تجلیل شود.

️وی ضمن دعوت از تمام سمن‌های حوزه جوانان برای شرکت در این جشنواره، گفت: سمن‌های جوانان علاقمند می‌توانند از ۲۳ تیر تا پنجم مردادماه سال جاری از طریق درگاه www.snyngo.ir برای شرکت در جشنواره اتفاق ۴ ثبت نام کنند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: "جشنواره اتفاق ۴" در ۲ مرحله استانی و ملی و در ۲ بخش رقابتی به منظور تجلیل از سمن‌های برتر برگزار می‌شود و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌های جوانان از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این جشنواره است.

آوج با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های سمن‌های جوانان کردستان در حاشیه این جشنواره، ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری جشنواره برپا خواهد شد تا سمن‌های جوانان بتوانند توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود در حوزه‌های مختلف را به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: سمن‌های برتر مشخص شده در مرحله استانی ضمن تجلیل، به معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به منظور حضور در مرحله ملی این رویداد معرفی خواهند شد.

️معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاریخ برگزاری مرحله ملی جشنواره اتفاق ۴ را نیمه دوم امسال عنوان کرد و افزود: در این مرحله نیز سمن‌های برتر معرفی و از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.