استاندار کردستان و هیات همراه در تداوم سفر به بخش‌ها و روستاهای استان، امروز از روند احداث ایستگاه پمپاژ آب، پروژه چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه و مرکز خرید گندم روستای خامسان از توابع شهرستان کامیاران بازدید کردند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز جمعه در روند سفر یک روزه به شهرستان کامیاران همراه با جمعی از مدیران با حضور در روستای خامسان از توابع دهستان سورسور بخش موچش شهرستان کامیاران از چندین طرح عمرانی، ورزشی و خدماتی بازدید کردند.

روند احداث پروژه ایستگاه پمپاژ آب روستای خامسان که سال‌ها به صورت نیمه تمام و بلا تکلیف مانده است امروز توسط استاندار و مدیران همراه مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین بازدید از مرکز خرید گندم روستای خامسان و پروژه چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه معراج اندیشه روستای خامسان که در حال تکمیل است از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور استاندار روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی آن بررسی شد.

استاندار کردستان در روند این بازدیدها بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان تاکید کرد و اظهار داشت: تعیین تکلیف این طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اولویت قرار گیرد.

همچنین در این سفر یک روزه، دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در راستای بررسی مطالبات و رسیدگی به مشکلات آنان و فعالان حوزه‌های مختلف در مسجد جامع این روستا صورت گرفت.

استاندار کردستان در ۹۵۰ روز کاری و خدمت در استان، تاکنون بیش از ۱۴۸ سفر شهرستانی، بخشی و روستایی را در مدت دو و نیم سال اخیر به بخش‌های مختلف استان داشته است و در ۱۴۹ مین سفر شهرستانی مهمان مردم شریف روستای خامسان از توابع دهستان سورسور  بخش موچش در شهرستان کامیاران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.