مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سرمایه گذار‌ی در محدوده گردشگری ۱۵ هکتاری تالاب زریبار مریوان برای متقاضیان برای اولین بار به فراخوان گذاشته شد.

اقبال حمیدی گفت: سرمایه گذار‌ی در محدوده گردشگری ۱۵ هکتاری تالاب زریوار مریوان برای متقاضیان برای اولین بار و با هدف جلب مشارکت مردمی تحقق مطالبات دوستدارن محیط زیست و در راستای طرح جامع و مدیریت زیست بومی تالاب و استفاده از توانمندی این سرمایه بی بدیل و حفاظت بیشتر و جذب توریست و گردشگری داخلی و خارجی به فراخوان گذاشته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: این فراخوان با هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها برای مشارکت در اجرای طرح مدیریت پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی زریوار در محدوده گردشگری و تفریحی آن است.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان به نشانی https://kordestan.doe.ir مراجعه نمایند.

حمیدی بیان کرد: متقاضیان جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری ۲۵ تیرماه مستندات خود را به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.SETADIRAN.COM) درج کنند.

مریوان، با کوه‌ها و دشت‌های سرسبز و زنده‌اش، انگشتری است که به نگین دریاچه زریوار مزین شده و تالاب زریوار مریوان به عنوان یکی از زیباترین تالاب‌های ایران و مهمترین ظرفیت گردشگری کردستان هرساله پذیرای مسافران بیشماریست.

برچسب ها: محیط زیست ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.