رییس پلیس آگاهی کردستان از بازداشت قاتل تحت تعقیب و عامل حادثه سقوط خودرو به سد داریان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرامرز شاکری  اظهار کرد: ️چندی پیش در پی اعلام سقوط یک دستگاه خودروی سواری در سد داریان شهرستان سروآباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ️ماموران با اعزام به محل حادثه دریافتند یک دستگاه خودری سواری که همگی اعضای یک خانواده بودند به داخل سد داریان سقوط کرده است.

رییس پلیس اگاهی کردستان ادامه داد: ️در این حادثه سه نفر فوت کردند و فقط راننده خودرو از این حادثه جان سالم به در برد که کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مراجع قضایی و با اشراف اطلاعاتی، بررسی شواهد و مستندات موجود به وقوع این حادثه مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ شاکری اضافه کرد: ️پس از تلاش‌های بی‌وقفه پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان سروآباد در خصوص کشف زوایای پنهان این پرونده و تحقیقات میدانی، متهم این پرونده که راننده خودرو بود، دستگیر شد که پس از ارائه دلایل و مستندات موجود به جرم مرتکب شده اعتراف کرد.

وی گفت: ️قاتل در اظهارات خود علت و انگیزه خود را از ارتکاب این حادثه، اختلاف خانوادگی عنوان کرده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.