پروژه احداث بلوار ورودی شهرچناره در محور مواصلاتی مریوان- سقز به طول ۶۵۰ مترو با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان وارد فار اجرایی شد.

اسماعیل احمدی در آینن کلنگ زنی  احداث بلوار ورودی شهرچناره   اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی و مؤثر دولت سیزدهم در بخش سرشیو شهرستان مریوان بود که بعد از افتتاح سد گاران یکی از مشکلات این بخش عدم تعیین تکلیف اراضی شهر جدید چناره بود.

فرماندار مریوان گفت: با همکاری ادارات منابع آب، شهرداری، بخشداری، ثبت و اسناد، سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط مسئله بلاتکلیفی اراضی پایین‌دست سد گاران که عمدتاً در محدوده شهر چناره بود رفع مشکل شد و با رفع این مشکل آهنگ توسعه در این منطقه قوت و شدت یافت.

 وی افزود: بعد از ساخت چمن مصنوعی، احداث پارک و فضای سبز مناسب امروز آیین کلنگ‌زنی بلوار ورودی شهر چناره انجام شد که یک اتفاق مهمی در توسعه این شهر و منطقه است.

 شهردار شهر چناره نیز در این مراسم گفت: آیین کلنگ‌زنی ساماندهی محور مواصلاتی مریوان به سقز در محدوده شهر چناره با طول ۶۵۰ متر در دو لاین ۹ متری یک لاین کندرو، ۵ متری از ضلع غربی رفیوژ وسط ۲ متری وارد فاز اجرایی شد.

برهان بهاردوست افزود: هزینه برآورد اولیه این پروژه با فهرست‌بهای سال ۱۴۰۳ اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ذیحسابی و تأمین قیر در دست اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.