تقوی گفت: من رئیس فدراسیون والیبال نیستم بلکه یک مستاجر در فدراسیون هستم که شما انتخاب کردید و به دنبال منافع شخصی نیستم.

سید میلاد تقوی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون که امروز (پنج‌شنبه ۲۱ تیر) در سالن همایش‌های هتل هاله (لاله) شهر بانه استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: باید دست از تعریف برداریم، زیرا حال والیبال خوب نیست و اگر کاری هم می‌کنیم برای خودمان دسته گل نفرستیم. اگر پیروزی اتقاق افتاد برابر آمریکا و هلند در لیگ ملت‌ها زحمت همه اعضای خانواده والیبال بود.

رئیس فدارسیون والیبال با بیان این‌که وعده داده بودم که تمرکز را از روی تهران و شهر‌های بزرگ کشور بردارم، گفت: ابن اقدام را عملی کردم، چون والیبال متعلق به همه مردم ایران است.

وی ادامه داد: هر چند برگزاری مجمع در بانه سخت بود، اما دلنشینی امروز قابل احساس است که روسای هیات‌ها از شرقی‌ترین و یا جنوبی‌ترین استان‌های کشور در این مجمع جضور یافتند. 

تقوی تاکید کرد: قرار نیست قطار ابن حرکت در بانه متوقف شود و باید به تمامی استان‌ها احترام بگذاریم تا آنها نیز به والیبال احترام بگذارند و همه زیر یک خیمه هستیم و مشترکات زیادی داریم.

وی گفت: والیبال و خانواده والیبال محدود به یک زمین ۹ در ۹ نکنید. اگر افتخاری به دست می‌آید مربوط به زحمات همه عزیزان این خانواده است. 

 برنامه ها بر اساس همدلی است نه دنبال مقصر بودن

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به برخی نگرانی برای والیبال گفت: من به دنبال مقصر این اتفاقات نیستیم، چون شعار و تفکر و برنامه هایم بر اساس همدلی است و در کنار هم بودن و جنگیدن است، اما اعضای مجمع باید مشکلات فدراسیون را بدانند.

صرفه جویی ۵۰ درصدی در هزینه خرید بلیت و البسه

تقوی اذعان کرد: در یک تصمیم ساده و پر رمز و راز بیش از ۵۰ درصد از هزینه‌های بلیت را کاهش دادیم. این تصمیم خیلی کار سختی بود، زیرا زوایای آشکار و پنهانی داشت، اما انجام شد، در زمینه خرید البسه نیز بیش از ۶۰ درصد صرفه جویی کردیم. انتقاداتی شد، اما درست نبود، چون بهترین لباس‌های ایرانی را خریدیم.

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به برخی انتقادات درباره لزوم تغییرات در بدنه فدراسیون گفت: چه فایده‌ای دارد که افراد را تغییر دهیم. یک تیم کارشناسی آوردیم که ساختار جدید فدراسیون والیبال را ترسیم کنند. در حال حاضر مشکلاتی در این سیستم داریم و اگر افراد هم تغییر کنند هیچ فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: من رئیس فدراسیون والیبال نیستم بلکه یک مستاجر در فدراسیون هستم که شما انتخاب کردید و به دنبال منافع شخصی نیستم. خدا را شاکرم که بهترین‌ها در کنارم هستند و کمک می‌کنند. امیدوارم در کنار هم به زودی شاهد روز‌های خوب والیبال باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.