رئیس فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور گفت: آیین نامه فدراسیون در حال اصلاح است و امیدواریم به زودی در مجمع وزارت ورزش و جوانان، به تصویب برسد.

سیدعباس هاشمی ظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه و انتخابات هیات رییسه هیان کونگ فو استان اظهار کرد: استان کردستان از زمان قدیم و جنگ دفاع مقدس به دلیل انسجام زبانزد بوده و خوشحالم این موضوع همچنان در هیات‌های ورزشی آن برقرار است.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور درخصوص بحث‌های بودجه‌ای فدراسیون گفت: وزارت ورزش بودجه‌ای برای فدراسیون‌ها ندارد و فقط مبلغی اندک به عنوان کمک اجتماعی است لذا نیاز است برای هیات‌های استانی برنامه دقیق و منسجم داشته باشیم و منتظر این اعتبارات نباشیم.

اشمی گفت: هیات‌های ورزشی در استان‌های مرزی، فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط با کشور‌های همسایه و انجام کار‌های اقتصادی و کسب درآمد دارند.

وی خاطرنشان کرد: آیین نامه فدراسیون در حال اصلاح است و جلساتی با نهاد‌های متولی برگزاری می‌شود که امیدواریم به زودی در مجمع وزارت ورزش و جوانان، اصلاحیه آن به تصویب برسد.

هاشمی تاکید کرد: برای اعزام برون مرزی در تلاش هستیم و مسابقات داخلی هم براساس درخواست استان‌ها و با هماهنگی مدیران کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

هیات کونگ فو در کردستان از جمله هیات‌های موفق استان است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: هیات کونگ فو استان در بخش مردان و بانوان، موفق عمل کرده و این موفقیت نشانه نظم و قانونمندی است.

آمنه غلام ویسی بر لزوم احترام به پیشکسوتان در هیات ها تاکید کرد و افزود: به روز بودن دانش مربیان، داوران و اعضای کادر فنی هیات ها بسیار مهم است، همان چیزی که در هیات کونگ فو استان به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه هیات کونگ فو کردستان در بحث مالی و اقتصادی خوب عمل کرده است، از این هیات خواست تجربیات خود را در اختیار دیگر هیات های ورزشی استان قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.