۱۹ اردیبهشت ماه امسال مادر همدانی به دیدار دخترش در شهر سقز آمده بود که به دلیل آلزایمر از خانه خارج شد و دیگر به منزل برنگشت. 

۱۹ اردیبهشت ماه امسال بود که مادربزرگ همدانی به دیدار دخترش در سقز آمده بود تا نوه‌ها و دخترش را ببیند. وی در همان روز‌ها از خانه خارج شد و به دیگر به منزل دخترش برنگشت.

از همان موقع جستجو‌ها برای پیدا کردن وی آغاز شد، نیرو‌های هلال احمر از شهرستان‌های سقز و سنندج با کمک تیم سگ‌های زنده یاب، آتش نشانان سقزی، تیم‌های آفرود و عوامل انتظامی همه در تلاش بودند که تا خبری از این مادر همدانی بگیرند، اما با بیش از ۲۰۰ ساعت عملیات امداد و نجات هیچ خبری از او نشد.

در عملیات امداد و نجات ۶ تیم امدادی متشکل از هر تیم ۴ نفر، هر روز بیش از دو ساعت عملیات جست و جو را در دو شیفت کاری انجام دادند، اما به نتیجه نرسید.

 نهایتا عصر روز شنبه ۲۳ تیرماه جسد متلاشی شده شخصی حوالی جایگاه سی ان جی شهر صاحب این شهرستان توسط یکی از شهروندان پیدا و به عوامل انتظامی اطلاع داده می‌شود.

نیرو انتظامی با مراجعه به محل و با دستور مقام قضایی توسط عوامل امدادی آتش نشانی جسد را به سردخانه بیمارستان منتقل می‌کنند که با توجه به اطلاع اولیه و نظریه کاراگاهان، جسد متعلق به شخصی حدودا ۷۰ ساله با هویت نامشخص ثبت شد.

پس از ۲۴ ساعت از پیدا شدن جسد مشخص می‌شود که شخص پیدا شده همان مادر همدانی است که در ۱۹ اردیبهشت ماه در محله بلوار کردستان شهر سقز ناپدید شده بود.

گفتنی است این پیرزن ۷۳ ساله اهل استان همدان بوده که علت و چگونگی فوت وی هنوز مشخص نیست، اما مرگ ناخوشایند او تایید و به خانواده وی اطلاع داده شده است.  

در تصاویر زیر بخشی از عملیات امداد و نجات این حادثه را مشاهده می کنید:

کشف جسد مادربزرگ ۷۳ ساله پس از ۲ ماه بی خبری

کشف جسد مادربزرگ ۷۳ ساله پس از ۲ ماه بی خبری

خبرنگار احمد رشیدی

برچسب ها: حادثه ، کشف جسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.