مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ۹ هزار دقیقه برنامه جدید رادیویی و تلویزیونی در ایام ماه محرم از شبکه استانی اردبیل پخش می‌شود.

سید محسن لطیفی گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل با تدارک برنامه‌های متنوع به استقبال ماه عزای حسینی رفته و در حقیقت شبکه سبلان به وسعت یک حسینیه در خدمت هموطنان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: برای مخاطبان سیما ۱۷ هزار دقیقه برنامه تدارک دیده شده که از این تعداد پنج هزار دقیقه برنامه نو و جدید است.
به گفته او، در بخش رادیویی نیز ۱۹ هزار دقیقه برنامه در این ایام پخش می‌شود که چهار هزار دقیقه آن تولیدات جدید است.
لطیفی افزود: در بخش اخبار و اطلاعات نیز همکاران ما تلاش می‌کنند تا یک‌هزار و ۳۵۰ دقیقه گزارش خبری تولید و پخش کنند.
او به پوشش عزاداری بازار تاریخی اردبیل، حسینیه ثارالله و مسجد قدس اردبیل اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها به صورت ضبط شده و یا مستقیم پخش می‌شود و مردم می‌توانند از عزاداری‌ها و سخنرانی‌های ماه محرم استفاده کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در ادامه افزود: برنامه شاخص امسال ما با عنوان عشق حسینی از حسینیه مجتهد اردبیلی در حال پخش است که در تالار آیینه این حسینیه تولید و به صورت روزانه پخش می‌شود.
لطیفی به برنامه‌های شبکه رادیویی آران به صورت برون مرزی نیز اشاره کرد و گفت: در این شبکه رادیویی برون مرزی نیز برای مخاطبان جمهوری آذربایجان و کشور‌های آسیای میانه برنامه‌های متنوع با محوریت برنامه‌های آیین‌های عزاداری اردبیل تدارک دیده شده است.
او تصریح کرد: در رادیو برنامه عاشقان حسین، نغمه عاشورایی و حسینیه عشق همکاران ما تلاش می‌کنند تا رضایت مخاطبان را جلب کرده و در این راستا با تولید برنامه‌های مختلف در صدد جلب رضایت مخاطبان هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در قالب این برنامه‌ها و تولید محتوا‌های ارزشمند سبک و سیاق عزاداری اردبیل و شهر‌های مختلف را از طریق رسانه استانی و گاه رسانه ملی پخش کرده و در خدمت هموطنان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.