دوره تابستانی آرمانی شو با محوریت فعالیت‌های تابستانی مدارس طرح شهید آرمان افتتاح شد.

 افتتاحیه دوره تابستانی آرمانی شو با محوریت فعالیت‌های تابستانی مدارس طرح شهید آرمان امروز با حضور رضا مراد صحرای وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شیرنژاد مسئول مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران و امین مومن‌زاده معاونت مدارس طرح شهید آرمان در اردوگاه باهنر برگزار شد.

رضامراد صحرایی در آیین افتتاحیه دوره تابستانی آرمانی شو در اردوگاه شهید باهنر خطاب به مدیران، والدین و دانش‌آموزان گفت: امید سوخت حرکت به سمت آینده است. یکی از مهمترین اهداف این برنامه، باید ایجاد امید و نشاط در بچه‌ها باشد.

صحرایی به تنوع فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: تنوع کار‌های فرهنگی برای تابستان امسال خیلی خوب است. امسال علاوه بر فعالیت‌های اردویی و ورزشی، فعالیت‌های مهارتی و علمی هم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دولت شهید رییسی موضوع بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها یک اصل بوده و هست، گفت: ما می‌توانیم از تابستان به‌عنوان یک فرصت مهم استفاده کنیم، برای تقویت بیشتر یافته‌های آموزشی که این خیلی مهم است. 

دوره آرمانی شو در ۵۰۰ مدرسه تهران

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت‌های دینی با اشاره به دوره آرمان شو گفت: خدا را شاکریم که افتتاحیه طرح تابستانه آرمانی شو با مشارکت شهرداری تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و همچنین وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

وی افزود: این افتتاحیه که در اردوگاه باهنر با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز به صورت نمادین برگزار شد؛ در واقع آغاز برنامه‌های پرنشاط توسط مساجد شهر تهران در پایگاه‌های تابستانی مدارس آرمان بود.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری با اشاره به برنامه‌های متنوع دوره تابستانی آرمانی شو اظهار کرد: ما در شهرداری تهران با هدف اتصال مسجد به مدرسه و نشاط آفرینی برای نوجوانان طرح آرمانی شو را در دستور کار خود قرار دادیم.

حجت الاسلام شیر نژاد تصریح کرد: با هدف اعتلای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان برای دانش آموزان در ابعاد مختلف تربیتی با همکاری مساجد، مدارس، خانواده‌ها و جذب دانش آموزان به مسجد این برنامه‌های اجرا خواهدشد.

وی ادامه داد: دوره تابستانی آرمانی شو در ۵۰۰ مدرسه تهران و با مخاطب ۱۸۰ هزار دانش آموز در تابستان اجرا می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار