رییس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: خیرین مبلغ ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای تامین بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات داوطلبانه و بشردوستانه به حساب هلال احمر واریز کردند.

در راستای تعهدات نشست صمیمی جمعی از خیرین با رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت بزرگداشت هفته هلال احمر، در مدت زمان اخیر مبلغ ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای تأمین تجهیزات مراکز جامع توانبخشی، بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات داوطلبانه و بشردوستانه، به حساب این جمعیت واریز و یا تحویل شد.

وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: نشست اردیبهشت ماه سال جاری جمعی از خیرین با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با هدف گلریزان و تأمین نقدی و غیر نقدی هزینه‌های احداث یا تجهیز مراکز جامع توانبخشی و بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر برگزار شد.

وحید سلیمی با اشاره به تحقق بخشی از این تعهدات رسمی در قالب تفاهم و موافقت نامه و یا اعلام آمادگی شفاهی، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شاهد عملی شدن برخی از این تعهدات در قالب واریز نقدی به حساب‌های جمعیت هلال احمر و نیز تحویل کالا به این جمعیت، به ارزش مجموع ۶۱۰ میلیون تومان بوده‌ایم.

سلیمی در توضیح جزئیات تحقق این تعهدات، گفت: در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر، آقای پور ارشد خیّر خوزستانی مبلغ یک میلیارد ریال و جناب آقای آل طعمه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده‌اند.

وی در خصوص کمک‌ها و تعهدات غیر نقدی نیز تصریح کرد: با مشارکت خیرخواهانه و داوطلبانه آقای میرفارسی، ۲۰ عدد ویلچر به ارزش مجموع یک میلیارد ریال برای توسعه بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی، به جمعیت هلال احمر تحویل شد.

رئیس سازمان داوطلبان اضافه کرد: همچنین آقای هنرور از دیگر خیرین و حامیان هلال احمر و مدیر عامل شرکت انرژی، سه دستگاه کولر ۷۰۰ هزار سلولزی به ارزش مجموع ۶۰۰ میلیون ریال و برای استفاده در فعالیت‌های بشردوستانه و خدمات عام المنفعه را به سازمان داوطلبان اهدا کرد.

سلیمی در پایان، ضمن قدردانی از حسن اعتماد و اهتمام خیرین و حامیان به خدمات اجتماعی و انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، یادآور شد: تحقق سایر تعهدات نشست هتل پرشین پلازا در اخبار آینده سازمان داوطلبان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار