در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امکان ثبت‌نام دوره جدید نهضت ملی مسکن در شهر‌های دارای اراضی

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: امکان ثبت‌نام دور جدید نهضت ملی مسکن در شهر‌هایی که متقاضیان آنها تعیین تکلیف شده‌اند، وجود دارد.

هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص آغاز مجدد ثبت نام برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: مصوب شده بود در شهر‌هایی که متقاضیان آنها تعیین و تکلیف شده اند دور جدید ثبت نام انجام شود. به طور مثال در شهر یزد با توجه به آنکه متقاضیان آنها تعیین و تکلیف شده بودند اعلام کردند که مازاد اراضی در آنجا وجود دارد و اعلام آمادگی برای ثبت نام جدید کردند.

 وی همچنین درباره افزایش وام نهضت ملی مسکن تا ٨٠٠ میلیون تومان تاکید کرد: افزایش سقف وام به معنای افزایش سقف آورده اولیه متقاضیان نیست و سقف آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن همان ۴٠ میلیون تومان است.

عباسی با بیان اینکه در پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای ۶ میلیون متقاضی برنامه ریزی برای ساخت مسکن کرده بودیم، گفت: در همان ابتدا این ۶ میلیون را اعلام نکردیم تا انتظارات افزایش پیدا نکند، اما برای ۶ میلیون متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت.

او گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باید تکلیف خود را با بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن مشخص کند چراکه اختیار خلق پول را گرفته اند، اما مسئولیت لازم را برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن انجام نمی‌دهند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار