پیداشدن پیکر مفقودی سیل سوادکوه پس از ۷ روز

پیکر دخنر نوجوان غرق شده در سیل سوادکوه پس از ۷ روز پیدا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: پیکر دختر ۱۵ ساله مشهدی که در جریان سیلاب ۵ تیرماه سوادکوه مفقود شده بود، با تلاش شبانه روزی تیم‌های جستجو و عملیات هلال‌احمر مازندران، شب گذشته از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

  غلامعلی فخاری در خصوص جزییات عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن افراد مفقود شده در حادثه سیلاب شهرستان سوادکوه، گفت: براساس آخرین گزارشات ارسالی تعداد افراد مفقود شده پنج نفر بود که با همت نیروهای‌ امدادی ۳ نفر از این تعداد زنده پیدا شدند.

او ادامه داد:  پیکر یکی از دو نفر مفقودی باقی مانده نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در رودخانه تلار قائمشهر پیدا شد و جستجو برای یافتن پیکر نفر دوم که دختر نوجوان بود ادامه داشت که تیم تخصصی سیلاب هلال‌احمر شهرستان بابلسر موفق شد جسد این دختر را از رودخانه روستای تازه‌آباد بابلسر بیرون بکشد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه پس از وقوع حادثه سیل و آب‌گرفتگی محور سوادکوه و منطقه پل‌سفید ۳۵ تیم امدادی به منطقه اعزام شدند و به بیش از ۳۰۰ نفر خدمات لازم را ارائه نمودند، گفت: در عملیات جستجو برای یافتن پیکر مفقودین بیش از ۱۰ تیم جستجو با بکارگیری ۱۱ قلاده سگ های تجسس هلال‌احمر در مدت زمان ۷ روز مشارکت داشتند.

پس از بارندگی‌های شدید سه‌شنبه پنجم تیرماه در سوادکوه، سیل در طالع‌رودبار سوادکوه منجر به ریزش واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعدادی خودرو زیر این آوردهای سیلابی مدفون شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار