رویکرد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری حفاظت از  سرمایه‌های مردم در بورس باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بهبود بازار سرمایه را از جمله اهداف رئیس جمهور آینده دانست و گفت: رویکرد کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری حفاظت از  سرمایه‌های مردم در بورس باشد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اینکه بازار سرمایه تحت تاثیر انتخابات قرار گیرد، موضوع اجتناب ناپذیری است، اما کاندیدا‌ها باید ضمن بیان واقعیات در حوزه اقتصادی، مراقب کنند که اظهاراتشان  باعث ایحاد تلاطمات در بازار نشود. اتفاقی که اکنون افتاده و نتیجه آن را می‌توان در افزایش قیمت دید.

وی افزود: در این بین التهابات انتخابات باعث جهت گیری در بازار سرمایه و سایر حوزه‌های اقتصادی می‌شود از این رو باید کاندیدا‌ها به این نکته توجه کرده که اظهاراتشان بر بازار تاثیرگذار است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: قطعا هر فردی که رئیس جمهور می‌شود،   باید اهدافی همچون بهبود بازار بورس، رشد اقتصادی و کنترل بازار ارز را در دستور کار قرار دهد لذا نباید در خلال مناظرات و رقابت‌های انتخاباتی حرفی زده شده و یا کاری کنند که برعکس این اتفاقات رخ دهد.

کوچکی نژاد در پایان و در جمع‌بندی گفت: حفظ و مراقبت از سرمایه‌های مردم در بورس موضوع مهمی است که باید مدنظر کاندیدا‌ها قرار داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار